fotat

Hej! Jag kom just hem från fotograferingen, jag har ju varit i vesterås och varit fotomodell för en dag. Det var jätte kul och häftigt. Vi var på 19:de våningen, där fick vi först checka in oss på darton, sen fick vi vänta tills en tjej kom och hämtade oss. Hon sminkade oss snyggt, nogrant, coolt och häftigt. Sen gick vi till en annan loge och där fixade hon håret på oss. På mig gorde hon jätte coola skruvar i håret och på Emma ( min kusin ) fixade hon en tuff frisyr. 
Här är några bilder från idag: 





Nu är jag hos mormor. Jag ska sova här tills imorgon då ska vi åk till Blomsterhult. Där ska morfar massera och jag ska träffa en komis.

Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0