GOD JUL!!!

Hej!!! Febern har jätt upp och det är jätte skönt men jag har fortfarande ont i magen och lite i huvudet så jag mår väl ( :l ) sådär. Merry Christmas, Felic navi da, God jul allesammans!!! Tänk IDAG är det julafton. På matbordet ( jag har förstos varit nere och kollat) så står det en choklad tomte var till oss barn och lotter. Vet du att jag vann faktisgt på en lott ( jag har bara skrapat en men endå) kan du gissa vad jag vann? (Svar längst ner) Jag längtar tills kl.11 för då ska släkren komma hit ( på pappas sida) och så längtar jag tills ikväll för då ska vi åka till min gammel farmor. (Det gör vi varje år. Då kommer hela släkten från mammas sida dit. Det är många.) Hejdå! Svar: jag vann 25 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0