igår

Hej! Igår tävlade ju jag med Laban för första gången, det gick jätte bra han rev bara 2 hinder av 7 så jag är jätte stolt för på de senaste träningarna har han ju knapt fått galopp, vägrat framför hindet, vägrat framför BOMMAR ja herre gud. Efter tävlingn så åkte vi ju till tove. Tove och jag pysslade små söta tomtar, först blev jag as arg för att det gick helt åt skogen, men sen blev det bra. Vi åt gröt som vanligt fast i år fick jag ingen mjölk, för jag är ju laktos och vi glömde min mjölk hemma. Sen kolla vi på film "päron till farsa firar jul " den kolla vi på varje år. Hejdå! Ps. Tove och jag flummade as mycket!!!! T.ex. vi råka ta sönde en vas, vi skrattade ihjäl oss och mycket, mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0