ridigt

Hej! Jag kom just ut ur duchen, för jag har ridigt med Laban. Men det tar vi sen, för innan ridningen så tog jag och 4 andra tjejer ledigt en timma från skolan. För vi 5 tjejerna är Blåsippekören. Vi åker runt lite vart som hälst och sjunger. (Om vi får erbjudanden såklart) Idag så sjöng vi på en julfest. Vi fick en varsin JÄTTE toffifee som tack. När jag kom hem så red jag på Laban, det gick JÄTTE bra. Laban lyssnade på allt jag gorde och jag lärde mig ett mycket bättre sätt att holla tygen i. Solwig ( Toves mamma) var typ våran ridfröken idag. Det var kul att det gick så bra med mig och Laban och att vi gorde roliga saker på dagens ridpass. Nu är jag chemma helv ( jag säger så men jag menar hemma själv) med Björn. ( min bror) Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0