den 24/11

HEEJ!
Jag är ledsen att jag inte varit inne på länge men jag har haft lite fult upp, jag tänkte gå in igår men då ville dartorn inte ansluta.

Men idag har jag ridit på Laban, vi tränade lite bommar och annan dresyr. Ungifär på mitten av ridpasset ville Laban inte trava över en bom men med mycke om och men fik jag han över i trav.

När jag kom hem plockade jag ved som jag såklart får pengar för (annars hade jag nog inte gjort det) det gick ganska bra. 

När jag hade plockat vet så gick jag in på moviestar..... och nu är jag inne på bloggen fast ska strax gå och sova.

Frästen har du tänkt på att nu är det bara en månad kvar till julafton! :D

Hejdå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0