ridit

Heej!
Idag har jag ridit på Laban med Tove som red på Myranda. Toves kompis Moa var med så hon cyklade. Senare på turen så bytte vi så att Tove fick cykla och Moa rida på Myranda. Efter yteliggande ett tag så bytte vi men då fick jag cykla och Tove fick rida på Laban. Sedan höll vi på så och turades om.

Jag red med gummisnod på Laban. Då gick han jätte fint.  
 
På kvällen sen så red jag på ridskolan.
Min favorithäst är tillsalu och han är tingad så det var nog sista gången jag satt på hans rygg:(  han heter Domino och han är värdens bästa ponny!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kommer att sakna dig Domino! ♥

kram julia!

bilder på Laban (gammla bilder) :







Vist är han söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0