hallowenfest

heej!
igår var jag på en hallowenfest som Kumlaby (en skola) hade.

jag gick på den med mina vänner Carmen Ly och Amanda.

vi gick en spöktunnel, den kostade 10 kr. jag vart bara rädd 2 gånger och den var jätte kort:( 
senare på festen sänkte de priset på den till 5 kr. då gick vi den igen.
då hade de gjort om den så den vart jätte läskig, man vart jagad av ett skelett som hade en sopptunna, det låg böcker på golvet så man snublade, det var vita figurer med röda ögon som ålade sig på golvet och ryckte en i benen.
sen var det nån som tog i min axel men det var ingen bakom mig!!!
såklart var det väldigt mörkt också.

det var as läskigt!!!

hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0