man tar väl vad man haver?...

Nu sitter jag här och kollar lite på darton. Ska strax gå och lägga mig. Nu mår jag faktisgt (stava?) ganska bra men jag har ont i huvudet och inglit (stava?) pappa så är jag ganska varm så har kanske feber:(

Imorgon börjar baletten igen. Jag lägntar dit. Hoppas det blir kul, fast det är det ju alltid ;)

Ska strax gå och lägga mig fast det vill jag inte för de senaste dagarna har jag bara drömt mardrömmar. :´(

Hela dan har jag haft ont i nacken och i min högra axel. Inte kul!!! :(

Oj.. Inlägget handlade vist om många grejor. Fast som ordspråket säger, man tar väl de man haver? ;)

// JUlia♥

Kommentarer
Postat av: Tove - En av Amcisryttarna ♥

svar: Ja, verkligen :D

2012-01-27 @ 20:45:12
URL: http://amics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0