Midsommar eller inte :,(

Hej!
Idag är det ju midsommarafton..., för dig kanske men inte för mig. Det känns inte så i alla fall. Ingenting är som det brukar va. Endast en sak är inligt(Stava?) tradistjonen(Stava?), Det är att vi är hos farmor och farfar.

Det som inte är som det brukar var är:
1. Det är BARA mamma, pappa, Björn, Nils, mormor, morfar, farmor, farfar och jag som är här.(och Fia såcklart) 2. Vi kommer inte äta kvällsmat i ladan.
3. Vi ska inte göra en midsommarstång.
4. Jag har inget att göra.
5. Thea och Stina är inte här.
6. Inget är som det brukar va. :,(

Hoppas du får en bra midsommar afton i alla fall.... Fast om jag har tur blir min kanske lite bar i alla fall. :I ;)
Humör: Bekymrad & Ledsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0