AAA!!!!!! JAG ÄR AS GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!!!
Mamma och jag kom just hem från min kompis Jegor. Vi var där för att hans kaniner har fått ungar och jag ska KÖPA TVÅ!!!!!!!  Jag är AS glad!!!!

Nu under påsklovet ska jag bygga en bur, sen är det bara att vänta några veckor så dom blir tillräckligt stora för att flytta.

Idag var vi där för at välja kaninungar. Vi vade ut en vit,svart fläckig hona. Sen ska dom kolla vilka mer som är honor och sen ska vi välja en av dom, för vi vill ju ha samma kön!

Men jag är as glad även om det är flera veckor kvar innan jag ska få dom. Men om man har kul så går tiden fort! Föresten måste jag innna tänka ut några bra namn.

Skriv gjärna kommentarer om förslag på namn!!!




Sen ska jag iväg och rida Laban.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0