idag har jag...

Hej!!

Ska precis sätta mig och kolla på en film!

Idag har jag gjort:

Kl.6.45 blev jag väckt av pappa
Kl.7.15 stjusa(stava?) pappa mig till morfar
Kl.10.45 stjusa(stava?) morfar mig till baletten
Kl. 11-12.00 så dansa jag balettt
Kl. 12.5 så åkte morfar och jag hem till mig
Kl. ? städade jag mitt rum
Kl. ? så åt vi mat
Kl. ?-14.45 spelade jag dator
Nu ska jag kolla på film!!!

På baletten så gjorde vi klart vårshjowens(stava?) dans. Nu ska vi bara öva detaljerna och så att vi får indet och så att det ser bar ut. Baletten idag var i alla fall AS kul!!!

Fatta du inte allt???
Kl.? =  att jag inte vet vad klockan var då
(stava?) =  jag är osäker på hur ordet före stavas

Tjingeling!!!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0